Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

ΑΡΧΕΙΟ.ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ: ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ

LEFTeria

Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

 

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ: ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΛΕΟΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ 1 ΗΜΕΡΑ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ,ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ...

...ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ (ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ) ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝ (2011) 653 ΠΛΟΙΑ ΣΕ ΚΟΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΑ,ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,(2012) 31 ΠΛΟΙΑ LNGC ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΟ ΚΟΡΕΑ.ΜΗΔΕΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 



ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Πραγματοποιήθηκε η τακτική ετήσια γενική συνέλευση των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, στην οποία τέθηκαν τα αδιέξοδα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος και εκφράστηκε η αποφασιστικότητα των εργαζόμενων να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Οι εργαζόμενοι του Ναυπηγείου βρίσκονται όλο το προηγούμενο διάστημα, πολλών μηνών, πάνω σε μια κόκκινη γραμμή επισφαλούς εργασίας που τους οδηγεί στο σημερινό αδιέξοδο της έμμεσης απόλυσης, καθώς παραμένει σε ισχύ η εφαρμογή της εκ περιτροπής εργασίας 1 ημέρας την εβδομάδα από την εταιρεία. Για το θέμα έχουν προσφύγει σε ασφαλιστικά μέτρα τα οποία θα εκδικαστούν στις 29 Μαϊου.
 
Τα Ναυπηγεία, με εγκληματικές αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 2010, και ειδικότερα των Παπακωνσταντίνου και Πλασκοβίτη, απαγορεύεται να αναλαμβάνουν εμπορικές εργασίες, πράγμα που σημαίνει οτι τα Ναυπηγεία οδηγούνται σε μαρασμό και θάνατο.
Η συνδικαλιστική παράταξη Νέο Κίνημα Αλλαγής Εργαζομένων των Ναυπηγείων, κατήγγειλε ως λανθασμένη την απόφαση της πλειοψηφίας της Διοίκησης του σωματείου, των παρατάξεων ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ, για την αναστολή των αγωνιστικών κινητοποιήσεων και έθεσε σαν προτεραιότητες για το αμέσως επόμενο διάστημα τα εξής αιτήματα και διεκδικήσεις:
 
1. Να ακυρωθεί η απόφαση της εταιρείας για την 1 ημέρα εκ περιτροπής εργασία την εβδομάδα. Για αυτό να κινηθούν άμεσα με 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.
 
2. Να αγωνιστούν μαζί με τους υπόλοιπους εργαζόμενους στην Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία μέσα σε ένα ενιαίο μέτωπο ταξικής πάλης πάνω σε ένα σχέδιο κοινής δράσης με κοινές συγκεντρώσεις εργαζομένων που θα συμφωνηθεί από όλους υπό τον συντονισμό της ΠΟΕΜ. Όλοι μαζί, ναυπηγεία Σκαραμαγκά – ναυπηγεία Ελευσίνας / Σύρου και Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος, να ανατρέψουν την σημερινή κατάσταση, της ανεργίας και της επισφαλούς εργασίας.
 
3. Να διεκδικήσουν την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας για τα έτη 2010-2012 και 2013.
 
4. Να απαιτήσουν εδώ και τώρα βάζοντας μπροστά την Ελληνική Κυβέρνηση και όλα τα πολιτικά κόμματα ως Εθνικό θέμα μέγιστο, να αρθούν όλες ανεξαιρέτως οι απαγορεύσεις από την Ε.Ε. για να μπορούν στο ναυπηγείο Σκαραμαγκά να παράγουν τα πάντα χωρίς περιορισμούς. Να κατασκευάζουν και να επισκευάζουν πλοία – υποβρύχια πολεμικά, πλοία εμπορικά, εγχώρια και ξένα. Για να δουλέψει και η ΝΕΖ με το άνοιγμα των δεξαμενών του Σκαραμαγκά. Για ένα ναυπηγείο ενιαίο με όλες του τις επιχειρηματικές μονάδες. Για να παράγουν τρένα, συστήματα αιολικής ενέργειας, βαριές βιομηχανικές μεταλλικές κατασκευές και κάθε άλλο κοινωνικό αγαθό για της ανάγκες της χώρας. Η χώρα βρίσκεται για 5η συνεχή χρονιά σε ύφεση. Και ο κλάδος είναι νεκρός. Όχι τυχαία η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ «απαγόρευσε» έργα ξένων πολεμικών ναυτικών στο ναυπηγείο Σκαραμαγκά. Έχει τεράστια ευθύνη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ο Παπακωνσταντίνου και ο Πλασκοβίτης για την επιστολή τους προς την Ε.Ε. και την απαγορευτική απόφαση της Ε.Ε. στις 1/12/2010. Γιατί την αρχική 'απαγόρευση των πολιτικών εργασιών' (CIVIL WORKS) από την Ε.Ε. την μετέτρεψαν σε 'απαγόρευση εμπορικών εργασιών' (COMMERCIAL WORKS). Που αποσκοπούσε; Τι συμφέροντα εξυπηρέτησε;
 
5. Για την εξασφάλιση της ομαλής μελλοντικής λειτουργίας τους ναυπηγείου Σκαραμαγκά, πρέπει να γίνουν αλλαγές στον Ν.3885/10 με τροποποίησή του στην Βουλή, για να κλείσουν όλα τα ανοικτά ζητήματα που δεν «προβλέφθηκαν» και που έχουν προκαλέσει σήμερα τα προβλήματα. Άλλωστε ήδη η επιτροπή εξωτερικών και άμυνας της συγκυβέρνησης από πολύ καιρό έχει αποφανθεί σε κάτι τέτοιο αφού πλέον διαπίστωσε τα αδιέξοδα του νόμου αυτού.
α) Να συμπεριληφθεί στην βάση της παρ.η του άρθρου 22 της αιτιολογικής έκθεσης της 17/9/2010 επίτευξη ορόσημων πληρωμών πορείας ολοκλήρωσης των έργων αλλά και το δικαίωμα να ολοκληρωθούν τα έργα με άλλους αναδόχους.
β) Να ολοκληρωθούν οι εργασίες και να παραδοθούν τα υπόλοιπα 6 υποβρύχια (3+3) στο Πολεμικό Ναυτικό στα ισχύοντα τελευταία χρονοδιαγράμματα.
γ) Να καταβληθούν τα δεδουλευμένα από 1-5-2009 στους εργαζόμενους του Τροχαίου Υλικού, να αναγνωρισθεί η εργασιακή τους σχέση με την «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΑΕ» και να συνεχίσουν να δουλεύουν με τα ίδια δικαιώματα όπως όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του ναυπηγείου και να πληρώνονται από τους ίδιους οικονομικούς πόρους.
δ) Να τακτοποιηθούν και να κλείσουν όλες οι εκκρεμότητες με τις προγραμματικές συμφωνίες και τις αξιώσεις του ΟΣΕ με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Αν δεν κλείσουν αυτές οι εκκρεμότητες θα είναι ένα συνεχές πρόβλημα στην λειτουργία του ναυπηγείου.
 
6. Να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή των υπολοίπων 62 βαγονιών της προγραμματικής συμφωνίας 37α του ΟΣΕ και να δώσει άμεση απασχόληση 110.000 ημερομισθίων. Πολλά από αυτά τα βαγόνια σαπίζουν σήμερα μέσα στο ναυπηγείο.
 
7. Να αγωνιστούν για την άμεση διέξοδο των 58 εγκλωβισμένων υποψήφιων συνταξιούχων συναδελφισσών και συναδέλφων τους.
 
8. Να κινητοποιήσουν όλους τους εργαζόμενους με 24ωρες απεργίες στις 6/9, 2/10, 12/11 και 20/11 στον Άρειο Πάγο, στο Εφετείο και στο Ποινικό δικαστήριο που αποφασίζεται η τύχη τους.
Για το συμφέρον της κοινωνίας, των εργαζομένων και της Εθνικής οικονομίας, εξακολουθούν να υποστηρίζουν ότι η εθνικοποίηση του ναυπηγείου Σκαραμαγκά με εργατικό έλεγχο μέσα από την χάραξη Εθνικής ναυπηγικής πολιτικής είναι η μοναδική προοπτική βιώσιμης λύσης.
ISKRA.GR
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.