Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Δώσανε παράταση στην «εθελοντική συνεισφορά» των εφοπλιστών καθώς δεν «υπήρξε ανταπόκριση».16 εκ.φόρο οι εφοπλιστές, 57 εκ.οι ναυτικοί!



Οι εφοπλιστές πληρωνουν φόρο 14.1 – 14.6 εκατ. ευρω τον χρόνο ενώ οι ναυτικοί 57 εκατ.ευρώ.
Με το γελοίο tonnage tax ένα πλοίο μπορεί να πληρώσει από 0 εως 56 ευρω την ημέρα, «φόρο»


Τα ναύλα,εδικά για τα LNG Carriers ξεκινούν απο 8.000 δολάρια την ημέρα και κατα καιρούς εχουν αγγίξει τις 200.000 ευρώ την ημέρα. Ειδικότερα τους τελευταίους μήνες του 2011 είχαν παγιωθεί σε 120.000 με 150.000 δολάρια την ημέρα.

Αφορολόγητα.

Η΄ με 50 ευρώ φόρο την ημέρα, εάν μας ακούγεται καλύτερα...



(Στο τέλος της ανάρτησης ακολουθεί εκτενές Αρχείο Εφοπλιστικών Κατορθωμάτων)







Εκλιπαρούν τους εφοπλιστές



Μια απίστευτη πατέντα επινόησε η κυβέρνηση για να εισπράξει την «εθελοντική συνεισφορά» των Ελλήνων εφοπλιστών στα δημοσιονομικά έσοδα του κράτους για τα επόμενα τρία χρόνια.


Το υπουργείο Ναυτιλίας έδωσε παράταση στους Ελληνες εφοπλιστές για να πληρώσουν την «εθελοντική συνεισφορά», αυτοί όμως δεν ανταποκρίνονται



Οι εφοπλιστές από τη μεριά τους ζητούν να σεβαστεί η κυβέρνηση τη φορολογική νομοθεσία που ισχύει, σύμφωνα με την οποία ο φόρος επιβάλλεται σε κάθε πλοίο επί της χωρητικότητάς του και όχι με βάση τα κέρδη της εταιρείας



Της Χριστίνας Παπασταθοπούλου



Μια απίστευτη πατέντα επινόησε η κυβέρνηση για να εισπράξει την «εθελοντική συνεισφορά» των Ελλήνων εφοπλιστών στα δημοσιονομικά έσοδα του κράτους για τα επόμενα τρία -σκληρά- χρόνια, που -όπως η ίδια έχει δηλώσει από τον περασμένο Νοέμβριο- θα είναι 140 εκατ. ευρώ.



Για τον σκοπό αυτό, στο κτίριο του υπουργείου Ναυτιλίας στην Ακτή Βασιλειάδη δημιουργήθηκε πριν από περίπου ένα μήνα ειδικό γραφείο με την ονομασία Γραφείο Υποδοχής Εκπροσώπων Ναυτιλιακών Ποντοπόρων Εταιρειών, στο οποίο οι εκπρόσωποι των εταιρειών θα συνυπογράφουν με την κυβέρνηση ένα ιδιωτικό συμφωνητικό για την εθελοντική συνεισφορά τους.



Η προθεσμία υποβολής των σχετικών «δηλώσεων οικειοθελούς προσφοράς» έληξε στις 28 Ιουνίου 2013, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπήρξε η αναμενόμενη προσέλευση. Ετσι μετά από διαβουλεύσεις του νέου υπουργού Ναυτιλίας Μιλτ. Βαρβιτσιώτη με τον πρόεδρο της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών(ΕΕΕ) Θ. Βενιάμη, δόθηκε παράταση μέχρι και τις 12 Ιουλίου 2013.



Η πλευρά των εφοπλιστών αποδίδει τη μη προσέλευση των συναδέλφων τους σε διάφορα πρακτικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν, τα οποία δεν τους επέτρεψαν να ολοκληρώσουν εγκαίρως τη διαδικασία της υπογραφής. Ο πρόεδρος μάλιστα της ΕΕΕ χαρακτηρίζει όλη αυτή τη διαδικασία «εγχείρημα εθνικής σημασίας» και καλεί τα μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας να συμμετάσχουν σ’ αυτήν.



Το ιδιωτικό συμφωνητικό περιλαμβάνει δέκα άρθρα, στα οποία ανάμεσα στ’ άλλα διευκρινίζεται ο σκοπός του, η έναρξη και η λήξη αυτού, ο υπολογισμός, ο χρόνος και ο τρόπος της οικειοθελούς παροχής. Οπως αναφέρεται, η συμβαλλόμενη εταιρεία δεσμεύεται να προβεί εθελοντικά σε οικειοθελή παροχή προς το Ελληνικό Δημόσιο. Ο υπολογισμός τής εν λόγω παροχής θα γίνει με βάση τα πλοία που εκμεταλλεύεται κατά κυριότητα ή μη ή διαχειρίζεται.



Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει όμως ότι σ’ αυτό περιλαμβάνονται πέντε προϋποθέσεις. Μία από αυτές (Δ) είναι «ο σεβασμός στο ιδιαίτερο θεσμικό κανονιστικό καθεστώς του Ν.27/1975 ως ισχύει, το ειδικό νομοθετικό καθεστώς του άρθρου 13 του Ν.Δ. 2687/1953 και τις εκδιδόμενες βάσει αυτού εγκριτικές πράξεις, καθώς και την κοινή σχετική νομοθεσία κατά τα λοιπά, υπό το φως των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 107 του Συντάγματος».



«Μην πειράξετε τη φορολογία»


Δηλαδή με απλά λόγια ζητούν από την κυβέρνηση να σεβαστεί τη φορολογική νομοθεσία που ισχύει για τους εφοπλιστές (tonnage tax), σύμφωνα με την οποία ο φόρος επιβάλλεται σε κάθε πλοίο επί της χωρητικότητάς του αλλά και της ηλικίας του και όχι με βάση τα κέρδη της εταιρείας. Η εφαρμογή του συστήματος αυτού ξεκίνησε το 1951 και από τότε καμία κυβέρνηση δεν προχώρησε στην αλλαγή του. Η φορολόγηση των πλοίων των Ελλήνων εφοπλιστών ερευνάται και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.



Μετά την ολοκλήρωση της συγκέντρωσης των υπογραφών του ιδιωτικού συμφωνητικού, ο πρόεδρος της ΕΕΕ, βάσει της εξουσιοδότησης που του παρέχουν οι συμβαλλόμενες εταιρείες, θα υπογράψει συνυποσχετικό οικειοθελούς προσφοράς με τον πρωθυπουργό. Γεγονός που ναυτιλιακοί κύκλοι χαρακτήριζαν «παγκόσμια πρωτοτυπία», καθώς μια ομάδα επιχειρηματιών υποδεικνύει στην κυβέρνηση με ποιους όρους θα αποδεχτεί την εθελοντική τους συνεισφορά -όχι βάσει της υποχρεωτικής φορολογίας, όπως γίνεται με σχεδόν όλους τους πολίτες του κράτους.



Να σημειωθεί ότι τον περασμένο Νοέμβριο και ύστερα από διαβουλεύσεις του πρωθυπουργού με τους εφοπλιστές, ανακοινώθηκε εκ μέρους της κυβέρνησης ότι η «οικειοθελής συνεισφορά» της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας για το 2013-2016 θα είναι 140 εκατ. ευρώ. Λίγους μήνες μετά, τον Ιανουάριο του 2013 ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας δήλωνε στην οικονομική εφημερίδα «Handelsblatt» ότι η ελληνική κυβέρνηση διαπραγματεύεται με την ΕΕΕ ένα μνημόνιο κατανόησης, προκειμένου οι πλοιοκτήτες να καταβάλλουν περισσότερους φόρους. Είχε μάλιστα τονίσει σ’ αυτή τη συνέντευξή του ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια συζήτηση μεταξύ του πρωθυπουργού και της ΕΕΕ προκειμένου να υπογραφεί μια οικειοθελής συμφωνία στο μέτωπο των φόρων.



Να υπενθυμίσουμε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του προϋπολογισμού, τα έσοδα από τον φόρο των πλοίων για το 2011 ήταν 14,1 εκατ. ευρώ και το 2012 14,6 εκατ. ευρώ, ενώ η επιπλέον φορολογία για τους ναυτικούς μετά την αύξηση των φορολογικών συντελεστών, τόσο στους αξιωματικούς όσο και στα κατώτερα πληρώματα, ανέρχεται στα 57 εκατ. ευρώ τον χρόνο.



Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα των Συντακτών στις 01/07/13




ΑΡΧΕΙΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΩΝ


Εφοπλιστής έλαβε επιστροφή φόρου 5.752,49 ευρώ!


Εφοπλιστές."Φορολογήθηκαν" με 1400 ευρώ μηνιαία,ανά πλοίο, το 2011 & το 2012!


Ο Μουσουρούλης έτρεχε μέχρι τέλους στις Βρυξέλλες για τις παράνομες ενισχύσεις Cosco & αφορολόγητο των εφοπλιστών.




SPIEGEL.Απαίσιοι Πολίτες.Η ζωή του πλούσιου 1% στην Ελλάδα Ολοκληρο το αρθρο.


Ο υπουργός Ναυτιλίας Μουσουρούλης, απείλησε με παραίτηση αν φορολογούσαν το εισαγόμενο συνάλλαγμα των εφοπλιστών;


LLOYD'S LIST.Αδωνις Γεωργιάδης. Οι απλοί Έλληνες δεν κατανοούν ότι οι εφοπλιστές αγαπάνε την Ελλάδα.Όχι άλλοι φόροι για τους εφοπλιστες.


Η απάντηση του 'Αδωνι Γεωργιάδη,για την ανάρτηση της συνέντευξής του στην Lloyd's List



Οταν ο Αδωνης Γεωργιαδης εγγυωταν προσωπικα στους εφοπλιστες οτι δεν θα φορολογηθουν και οτι θα πουλησει τα λιμανια!!

 

 

Το Ελληνικό ΟΧΙ στην Τρόικα. Φορολόγηση των εφοπλιστών: Η Τρόικα ήταν θετική. Η κυβέρνηση είπε ΟΧΙ!



Ο Μύθος του εφοπλιστικού επιχειρηματικού δαιμονίου. Άρθρο του Προέδρου της Πανελ.Ένωσης Ναυτών Εμπ.Ναυτικού.



Εφοπλιστικός πατριωτισμός



2011. οι εφοπλιστές ναυπηγουν 653 πλοία σε Κορέα και Κίνα, ένα στην Ελλάδα


Στην Ογδοη θεση των προτιμησεων των Ελληνων εφοπλιστων η Ελλαδα,πισω απο Φιλιππινες,Βιετναμ,Ινδια,Ιαπωνια,Κινα,Νοτια Κορεα.


2012. Για 5 Έλληνες εφοπλιστές δουλεύει η κορεατική ναυπηγική βιομηχανία ! Με 31 πλοία υπό παραγγελία, η συνολική επένδυση των 5 Ελλήνων εφοπλιστών που έχουν εξασφαλίσει θέσεις στα ναυπηγεία ανέρχεται σε 6,355 δισ. δολάρια.





Ο υπουργός Ναυτιλίας Μουσουρούλης, απείλησε με παραίτηση αν φορολογούσαν το εισαγόμενο συνάλλαγμα των εφοπλιστών;



OI ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ



Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν την περιουσία τους μέσα στην κρίση



Le Monde Ευτυχείς οι εφοπλιστές στην Ελλάδα



The New York Times ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΤΑΤΟΥΣ
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/new-york-times_25.html


GUARDIAN ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αρθρο για την φορολογικη ασυλια των εφοπλιστων!
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/06/guardian_15.html


Andrew Hilton H ανωμαλη θεση των ελληνων εφοπλιστων να μην πληρωνουν φορους!
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/andrew-hilton-h.html



Οι εφοπλιστες βγαζουν διαγγελμα μεσα απο το Πρωτο Θεμα.
http://lefteria-news.blogspot.gr/2012/05/blog-post_27.html



«Παραθυράκια» για εύκολη φοροδιαφυγή των εφοπλιστών




WASHINGTON TIMES.Έλληνας εφοπλιστής κατηγορείται οτι αγόραζε τάνκερ με χρήματα της Τεχεράνης & διακινούσε Ιρανικό πετρέλαιο


REUTERS Έλληνες εφοπλιστές παραδίδουν πετρέλαιο στην Συρία του εμφυλίου. Ο ρόλος Έλληνα εφοπλιστή στην Λιβύη το 2011




Διευκρινίσεις για την φορολόγηση των εφοπλιστών ζητά από την Ελλάδα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή



Εως 200 χιλ ευρω την ημερα τα ναυλα για ενα πλοιο των εφοπλιστων


ΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ,ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ,ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ!! οΙ 35 φοροαπαλλαγες



Επιστολή Αμερικανού Πρέσβη της UANI, προς τον εφοπλιστή και τραπεζίτη Βίκτωρα Ρέστη. Τον κατηγορεί για "παράνομες επιχειρηματικές σχέσεις" με το καθεστώς Αχμαντινετζάντ, αξίας δισεκατομμυρίων.



Το REUTERS κατονομάζει Ελληνική ναυτιλιακή που βγάζει 55 εκ.δολάρια/μήνα στέλνοντας πετρέλαιο στον Άσσαντ


Stern: Την Ελλάδα τη διοικεί ένα μονοπώλιο εκατομμυριούχων



Δώστε λύση.Χρησιμοποιήστε το αφορολόγητο ναυτιλιακό πετρέλαιο (0.40 ευρώ/λίτρο) για την κοινωνία, η' φορολογήστε το.


2011.Οι εφοπλιστές με επιστολή στον Βενιζέλο απαιτούν εξαίρεση απο την φορολόγηση των καταθέσεων στην Ελβετία.


Guardian Οι ελληνες παρκαρουν τα λεφτα τους στην Βρετανια. Ελληνας Εφοπλιστης κραταει το ρεκορ αγορας με πανω απο 10 εκατ.στερλινες σε μια αγορα!





Telegraph Υπαρχει προβλημα με τους φορους των πλουσιων Ελληνων



LE MATIN 13 ελληνικές οικογένειες πολυεκατομμυριούχων,πληρώνουν γελοίους φόρους.



Αρθρο της Deutsche Welle σχετικα με την φοροαπαλλαγη των πλουσιων στην Ελλαδα.



Telegraph H ελληνική ελίτ παραμένει ατιμώρητη για φοροδιαφυγή




European Tribune.Ο ταξικός πόλεμος στην Ελλάδα,μέσα απο την φορολογία. Εκτενή ανάλυση & για την υπόθεση Μειμαράκη



BILD/DerStandard.Αν δεν πληρώσουν οι πλούσιοι ¨Ελληνες,το SPD δεν συναινει σε νεο πακέτο.



Εφοπλιστής χρωστούσε επί 6 χρονια,6 εκατ. φόρους ακινήτου.Καμία κύρωση η΄πρόστιμο αλλά 1 εκ.έκπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.